2015年4月25日 星期六

One Republic - What You Wanted 歌詞中文翻譯 ( 生命中的美好缺憾 片尾曲 )




I'll find the places where you hide
I'll be the dawn on your worst night
The only thing left that I like
Yeah I would kill for you, that's right
我會找到妳的藏身之處
我為妳的夢魘帶來黎明
我唯一之所愛
我願為妳殺戮,沒錯


If that's what you wanted
If that's what you wanted
If that's what you wanted
If that's what you wanted
如果這就是妳所願
如果這就是妳所願
如果這就是妳所願
如果這就是妳所願

I'll put your poison in my veins
They say the best love is insane, yeah
I'll light your fire till my last day
I'll let your fields burn around me, around me
我願將妳的毒引入我的血
他們說至高無上的愛是瘋狂
我將為妳燃燒至生命終點
我將置身妳那燎原

If that's what you wanted
If that's what you wanted
If that's what you wanted
If that's what you wanted
如果這就是妳所願
如果這就是妳所願
如果這就是妳所願
如果這就是妳所願

I'll run out of this town
Oh, my love is true
Tell me, something I wouldn't do.
我將逃離這城市
我的愛如此真實
告訴我吧,有什麼我不願為妳付出?

[2x]
If that's what you wanted
If that's what you wanted
If that's what you wanted
If that's what you wanted
如果這就是妳所願
如果這就是妳所願
如果這就是妳所願
如果這就是妳所願