2015年4月25日 星期六

Susie Suh - I Do 中文歌詞翻譯




"I Do"

I don't know,
what am I doing here?
Theres a shadow in my place
我不知道為何身在此處
陰影籠罩我

Maybe now
Everything will be so clear
You shed a light into this empty space
也許現在,一切都將變得如此清晰
你為這片荒蕪帶來一道光芒

And all I am
all I have
doesn't even matter now
I can't understand why I feel this way
But I do
I do
我是誰,我擁有什麼,一切都不再重要
我甚至不瞭解自己的感覺
但我願意
我願意

I just wanna love you when the goings tough
I just wanna hold you when your not enough
I just wanna give you everything I got
I do
I do
我只想愛你,當一切變得艱辛
我只想擁抱你,當你覺得自己不夠好
我只想給你我的一切
我願意
我願意

I don't know 
what am I saying here?
Theres a hole in my heart and its begging please
Maybe now
Everything will be so clear
Cos your all I'll ever need
我已語無倫次
我心上有道缺口正在乞求
也許現在
一切將會如此清晰
因你就是我所有的渴求

All I know is 
I don't wanna lose control
I just wanna touch your soul
I do
I do
我只知道
我不想失控
我只想碰觸你的靈魂
我願意
我願意

I just wanna hold you when the goings tough
I just wanna love you when your not enough
I just wanna give you all that I can give
I do
I do
我只想擁抱你,當一切變得艱辛
我只想愛你,當你覺得自己不夠好
我只想給你一切我所有
我願意
我願意

I just wanna kiss you in the morning sun
I just wanna love you when the day is done
I just wanna hold you just because I can
我只想吻你,在早晨陽光中
我只想愛你,在一日之終
我只想擁抱你只因我可以

I just wanna fold you up into my arms
I just wanna listen to your beating heart
I just wanna love you just because I do 
I do  
I do
我只想擁你入我臂彎
我只想聽你心跳
我只想愛你只因我願意
我願意
我願意